Gölge


Saat 00.00

 

Ay ışığının karanlığa vurduğu bir gecede,

Yüzünü saran yansımaya bakıp,

Geceyi kucaklarcasına tüm soğuğu içime çekip,

Ayaklarını sarıp sarmalamak,

Üşüyen bedenine sıcak bir gölge olmak istiyorum…

 

Tüm düşen sesleri silip, kulaklarını kapayıp,

Tozlanmış bedenine karışmış gözyaşlarını silmek,

Sana sarılmak ve tüm sıcaklığımı verip,

Bir gün biteceğini söyleyen,

Yıkılmış duvara yansıyan bir gölgen olmak istiyorum…

 

Yağmurun yeryüzüne indiği bir günde,

Yere çöken dizlerini tutup,

Yağmura karışmış saçlarını örten, 

Gözyaşlarınla yağmuru ayıran,

Bulunduğun yerde seni asla bırakmayan,

Seninle beraber ıslanan, 

Sana mutluluk olan bir gölge olmak istiyorum…

 

Güneşin teni ısıttığı bir günde,

Yıkıntıların arasında bir bedeni 

Kucaklayarak uyandığın bir anda,

Seninle birlikte sabahlayan,

Ruhunu RAB ile doyuran bir gölge olmak istiyorum…

 

Ellerini avuçlarımın arasına alıp,

Büyüyünce her şeyin geçeceğini söyleyen,

Seninle saklambaç oyunu oynayan,

Karnının açlığını unutturan,

Arayışında seninle birlikte yollara düşen,

Seni takip eden bir gölgen olmak istiyorum…


Çaresizliğini düşündüğün bir günde,

Sana umudu hatırlatan,

Sana kulluğunu hatırlatan,

Gözyaşlarıyla huzura varışında,

Seninle birlikte secde eden bir gölge olmak istiyorum…


Kimi zaman bir babanın yere çöküşünde,

Kimi zaman bir çocuğun başını koyduğu taşın başucunda,

Kimi zaman bir annenin gözyaşlarının arasında,

Kimi zaman yalnız başına bir yaşlının bastonunda,

Kimi zaman bir kedinin korkudan titreyen kuyruğunda,

Kimi zaman da bir güvercinin kırık kanadında,

Sevincini ve hüznünü paylaşan,

Asla yalnız bırakmayan,

Bir gölge olmak istiyorum…

 

Filistin!

Benim kanayan yaram…

Üzerine yara bandı yapıştıramadığım,

Kapıyı çekip çıkamadığım,

Yere ve göğe bakışlarımı çekip baktıran,

Sessizliğin içindeki çığlığımsın…

Sen benim davamsın…

Sen beni Rabbime götüren burağımsın 

 

Filistin! Sen benim,

Gölgen olmak istediğim ama olamadığım,

Beni bırakmayan gölgemsin…

 

 

Yorum Gönder

28 Yorumlar

  1. Elinize emeğinize sağlık
    Herşey insanın ne istediğini bilmesi
    Olmak istediğin yer ne olmak istediğin kişi kim

    YanıtlaSil

  2. Çok güzel olmuş🥰 Emeğinize sağlık👏

    YanıtlaSil
  3. insanın yüregini sizlatan, çaresizlik içinde ağlatan.. Filistin! Rabbim imanimizı öyle güçlendirsin ki senin yaninda olabilelim somutta da...

    YanıtlaSil
  4. Kanayan yaramız Filistin Gölge olmadığımız Bizi bırakmayan gölgemiz RABbim doğru tepki vermeyi nasip etsin...

    YanıtlaSil
  5. Nasıl güzel bir sesleniş Yüreğinize sağlık 🤗 Rabbim bu duyguyu unutturma🤲

    YanıtlaSil
  6. 💔 Ah Filistin

    YanıtlaSil
  7. Romantik bir aşk şiirini anımsattı ilk başta ama aslında ne kadar acı acılarını bir nebze de olsa dindirmek isteyipte dindirememek 😔

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş elinize sağlık🌸

    YanıtlaSil
  9. Emeğinize sağlık☘️

    YanıtlaSil
  10. O kutlu güne inanan herkesin, çoğu zaman sözlere dökemediği dizeler olmuş...emeğinize sağlık⚘️

    YanıtlaSil
  11. Filistin! Sen benim,
    Gölgen olmak istediğim ama olamadığım,
    Beni bırakmayan gölgemsin… 🇵🇸🕊️🍉

    YanıtlaSil
  12. Kaleminize sağlık

    YanıtlaSil
  13. Ne güzel bir yazı... Filistin in gölgesi olmak. İnşAllah onların dertleriyle dertlenenlerden oluruz

    YanıtlaSil
  14. İstekler ve gerçekler... Ah insan! Gölgesi olmak istersin ama kullukta tırnağı bile olabilir misin onların? Ahhhh keşke!..

    YanıtlaSil
  15. Nasıl ki insannın gölgesi insandan ayrılmaz, buradayız ama Filistin'den gazze'den Biz de ayrılmıyoruz.... Varsın birileri beni ilgilendirmez desin bizi çok ilgilendiriyor. Aslında Gazze benim. Ben karıncayım. Pay ver ya Rabb'im dedik , onların acısından al bize ver dedik amin.

    YanıtlaSil
  16. Ne güzel ifade edilmiş ALLAH razı olsun 🇵🇸

    YanıtlaSil
  17. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  18. Nasıl naif nasıl güzel ve nasıl da hatırlatıcı... Filistin'e bağlamanız çok kıymetli 🤍 emeğinize sağlık 🌸

    YanıtlaSil
  19. Ne kadar kalpten hissedilerek satırlara dökülen yürek yarası… Kendimi fiziki olarak tanımadığım o kutsal beldeye götürsünüz beni. İnsan orada olmak istiyor. Onlara sarılmak, ellerini tutmak, yaralarına merhem olmak… Bizim de yaralarımıza iyi gelir belli ki…
    Yüreğinize sağlık…

    YanıtlaSil
  20. Keşke tüm boyun eğen gölgeler gibi olsak.

    YanıtlaSil
  21. Ogün geldiğinde RABBİMİZİN gölgeliklerinden faydalananlardan olmak dileğiyle…

    YanıtlaSil
  22. Ah Filistin! Kalbimdeki sızım. Bir gölge ancak böyle güzel kaleme alınabilirdi ancak. Kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
  23. Emeğinize sağlık güzel olmuş

    YanıtlaSil
  24. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  25. Gerçekten muhteşem olmuş. İliklerime kadar hissettim. Emeğinize yüreğinize sağlık 👏

    YanıtlaSil
  26. elinize saglık..

    YanıtlaSil
  27. Çok güzel 🦋

    YanıtlaSil
  28. Ahh Filistin…gölgen olmak istiyorum…
    Ne güzel bir ifade ediş
    ALLAH yaraları sarandır
    Kullar saramıyor çünkü…

    YanıtlaSil