Sihirli Halıya İçini Dökenler


Varacağın bir yer olmalı,
Varıp da dönmek istemediğin bir yer olmalı,
Ne olursa olsun vazgeçmemen gereken o yer…

Mal, mülk, para…
Ne varsa yerini dolduramadığı ,
O huzuru tattın mı?

Kalabalığın içinde de olsan,
İçinin bir türlü dolmadığı o yer…

Sonra sihirli halıyı serdiğinde,
Yalnızken bile yalnız olduğunu hissetmediğin o yer…

İşte orada sevinç, hüzün, ayrılık, mutluluk…
Ne varsa içini döktüğün,
Gözünden akan yaşların bir anlamı olduğu o yer…
Göğsünün genişlediği o yer,
Yattıkça yatmak istediğin o yer…

Ne de güzel orada küçülmek ,
Ne de güzel orada eğilmek,
Senden daha güçlü olanın seni kapsadığını bilmek,
Her şeye “O”nun gücünün yeteceğini yeniden dillendirmek…

Ne de güzel orada af dilemek,
Ne de güzel orada iyilik istemek…

Nefes aldığımız müddetçe,
Hatalarımızın bedelini ortadan kaldırabilecek bir güçle dertleşmek,
Ne güzel…

“O”ndan başka yer yok,
“O”nsuz içinde huzur yok,

Verseler dünyaları,
İçinde yoksa eğer “ O “ 
İstemem oradan bir zerre,
bir an…

Ne çok aradım seni…
Ne çok bu mu acaba dedim…
Ama varmadan anlamadım ki ben,
Varınca anladım ki sendin istediğim…

Bu ne zor varış,
Ne uzun bir arayış…

Bu ne olmazların varışı,
Bilseydim bu kadar kaybolur muydum önceden?

Bilseydim bu yolu,
Yoldan çıkar mıydım önceden?

Bu öyle bir varış ki,
Ucundan tutsan bile,
Tüm hayatını kaplayandır…

Ana kucağı, baba ocağı derler…
İnsanı en sarmalayan, rahatlatan yerler buralarmış…

Ama bilemediler ki,
Bu başka bir kucak, 
Bu başka bir ocak…

Öyle ya, 
Anam da
Babam da 
Bir aracıdır varmak için sana…

O yüzden,
Ben sana varınca, 
Sadece sen öyle istediğin için hürmetlidir,
Geriye kalan tüm “aracı”lar…

Kimsesizmişim aslında,
Sana varınca anladım,

Tüm varışlar,
Sonunda sana varmam içinmiş…

Şimdi yüreğim yanar, 
Mutluluğu şişenin dibinde,
Birkaç gram tozda,
Dansta, alışverişte,
Bir yasak sevdada arayan herkese…

Dilerdim ki hakkım olsun,
Hayat arabamla sana doğru yoldayken,
Yan koltuğuma birilerini de almak…

Ama üzüle üzüle öğrendim,
Başkalarının hayatına müdahale hakkımın olmadığını,
Herkesin arabasının tek kişilik olduğunu,

Neredeyse başkaları düzelmiyor diye kendini üzüntüden helak eden birinin,
Hayatını okurken öğrendim…

Şimdilik ancak dualarımdalar,
İnşaALLAH, 
Bir gün bizimle aynı yolda olacaklar,
“Sihirli halıya içini dökenler”in yolunda…

Dikiz aynasından bakacağım onlara,
Ve tebessüm edeceğim,
“Ne güzel kurtuldular” diye sevinerek…

Ve o ne güzel bir “Sahip” ki,
Kurtulanların aynı yolda olmasına,
Birbirlerine şahit olmasına izin verir,
Bizim kurtuluşumuza bizden çok sevinerek…

O ne merhametlidir o,
Ah bir bilseniz.
Ah kelimelerim yetse de bir anlatabilsem…
Belki ben anlatamam ama,
Şahit olup da anlayanlara selam olsun!


Merhamet, yoldaşın olsun…

Yorum Gönder

36 Yorumlar

  1. Yazınızı okurken ben de içimi döktüm oraya🥰🥰 kaleminize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Emeklerinize sağlık. Şifalı bilgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar samimi bir dile dökülüş Kaleminize sağlık 🥹🤍

    YanıtlaSil
  4. ne güzel bir yazı ALLAH razı olsun O merhamet hepimize yoldaş olsun🤲

    YanıtlaSil
  5. Sihirli halıya içini dökenler başlığı ve dökülenler Kaleminize Sağlık çok içten çok anlamlı bir dökülüş bunlar 🤲

    YanıtlaSil

  6. Ben sana varınca,
    Sadece sen öyle istediğin için hürmetlidir,
    Geriye kalan tüm “aracı”lar…
    Ne güzel gizli kalmış detaylar var derinlerdeki izler açığa çıksın hayırlara inşaALLAH yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Okurken kalbimde hissettim duygularıma tercüman oldunuz Elleriinizze sağlık selam olsun 🌹

    YanıtlaSil
  8. Bu başka bir kucak...bu başka bir ocak...emeğinize sağlık 🌸

    YanıtlaSil
  9. Çok manalı anlamlı olmuş vallahi gözlerim dolu dolu okudum kalbimi sızlattınız Emeğinize gönlünüze kaleminize sağlık maşaALLAH

    YanıtlaSil
  10. RABİA NUR KAPLAN18 Şubat 2024 22:56

    Yolumuz tek kişilik bir yol ne yaparsak yapalım , kiminle olursak olalım sonunda yine tek başına kalacağımız bir yol.
    Rabbim bizlerin yolun sonunda ferahlıyanlardan olmasını nasip eylesin.
    Her koyunun kendi bacağından asılacağı bilincinde olarak yaşamayı nasip eylesin.

    YanıtlaSil

  11. Belki ben anlatamam ama,
    Şahit olup da anlayanlara selam olsun!✨✨✨

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel di Allah razı olsun 🌷

    YanıtlaSil
  13. Bilseydim bu yolu yoldan çıkar mıydım hiç?
    Ne etkili bir cümle🌿
    Emeğinize sağlık🩷

    YanıtlaSil
  14. İçinde ne çok duygu barındırıyor. O kadar çok AN’lara götürdüki beni, öyle oturduğum yerde kaldım. Birçok duygu geçişini ay anda yaşadım. Aynı arabada yolculuk yapmak dileğiyle, yüreğinize ve kaleminize sağlık…

    YanıtlaSil
  15. Ne kadar huzur veren insanın içine ümit veren motive eden bir kalem çok samimi yüreğinize sağlık belli ki bu kalem yüreğin sesi maşaALLAH🤲🤲

    YanıtlaSil
  16. Nasıl içten, nasıl samimi insanı sarıp sarmalayan, kaplayan, kalpleri ısıtan...
    Gönlünuz, kalbiniz genişlesin...

    YanıtlaSil
  17. Çok içten bir yazı… Kaleminize sağlık 🕊️

    YanıtlaSil
  18. Düşündüren dua ettiren güzel bir yazı olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil
  19. Yazının baştan sona her kelimesi manalı boş israf bir kelime yok yüreğinize sağlık yüreğimle okudum 👌🎈

    YanıtlaSil
  20. Ne kadar insanın içini sarıp sarmalayan her detayında ayrı bir güzellik olan yazıdır çook samimi çook hoşuma gitti dolu dolu okudum saolun 🥹🤲

    YanıtlaSil
  21. Yaşattığınız duygular icin teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  22. Üçüncü dür baştan baştan okuyorum ALLAH razı olsun su gibi akıyor insanı derinlere götürüyor çok güzel gönülden tebrik eder böyle içten yazıları okumak çok iyi geliyor biri beni kaleme almış dedim okurken saolun

    YanıtlaSil
  23. Kelimlerin herbirinin karşılığı.. Samimiyet..
    Selam olsun….

    YanıtlaSil
  24. Şimdi yüreğim yanar, mutluluğu bir şişenin dibinde, birkaç gram tozda arayanlara... Bağımlılıklarımızın temel sorunu, yoksa O'na varamayışımız mıdır? Ne üzücü, ama öğüt alanlara öğüt verici...

    YanıtlaSil
  25. Çokkk güzellll ALLAH ım ne kadar kendim yazmışım gibi hissettim tam iç sesime tercüman olmuş bir yazı ALLAH razı olsun şifa buldum içime huzur geldi 🤍

    YanıtlaSil
  26. Çok içten,duygulu ve teması bol bir yazı... Emeği geçenlerin Allah bedellerini kabul etsin

    YanıtlaSil
  27. Çok samimi çok candan çok içten kaleminize sağlık ama çok iç ısıtan ümit veren insana amacını hissettiren bir yazı ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  28. Varacağımız o yere varmışızdır inşaaALLAH Ayaklarıımız sabit kalsın iyi ki o yer var iyi ki…

    YanıtlaSil
  29. Herkes ne kadar samimi olduğundan bahsetmiş💖 samimiyeti ancak yüreği samimi olanlar hisseder💖 RABBİM o hayır yolunda selamlaşanlardan eylesin🌸

    YanıtlaSil
  30. Teşekkürler bu güzel yazı için...

    YanıtlaSil
  31. Nefes aldığımız müddetçe,
    Hatalarımızın bedelini ortadan kaldırabilecek bir güçle dertleşmek,Çoook şükür 🫶Hatalarım çok ALLAH beni affeder mi diye düşünürken karşıma çıkan çok anlamlı bir yazı içime ümit verdiniz içinizdeki bu samimiyet bende de olsun çok imrendim maşaALLAH ne güzel korunmuşsunuz dua etmeye devam edin insanlığın çok ihtiyacı var bizim de öyle çok var hemde saolun korunmak o huzura erişmek bizede nasip olsun dua edin🤲

    YanıtlaSil
  32. Gerçekten çok anlamlı🥹 ellerinize sağlık ALLAH başkasına dua eden iyiliğini isteyen onlar iyi oldukça mutlu olan insanların sayısını arttırsın ne güzel bir dua var aminnn 🤲

    YanıtlaSil
  33. Sihirli halı... Ruhumuzun arayışı, bizim asıl vuslatımız... Gurbetten uzak, vuslata varmak nasip olsun.
    Kaleminize sağlık...💐

    YanıtlaSil
  34. ellerinize sağlık çok güzeldi

    YanıtlaSil
  35. O buluşmaların tadını alan insanı başka hiç bir lezzet teselli edemez

    YanıtlaSil
  36. Ne samimi bir anlatım..

    YanıtlaSil