Susturuldum


Nereden bilecektik kuzucuğum,

Yılların bize hazırladığı acıyı...

Biz bahçemizde oynarken,

Bilemezdik hain planlar yapıldığını…

Bilemezler iki gözüm,

Senin de bir kalbin olduğunu…

Güzel düşlerin, hayallerin, umutların…


Neden suskunsun?

Ben suskun değilim, susturuldum!

Oysa cıvıl cıvıl bir sesim vardı benim,

Bir Annem, Babam! deyişim vardı… 

Ömürlerine ömür katardı sesim,

Ağzımdaki tatlı dile hayran olurdu babacığım…


Ben suskun değilim, susturuldum!

Konuşmama gerek yok, gözlerimde tüm acım.

Sen konuş, bir şeyler söyle,

Canın ne isterse onu…

Yanımızda olamadınız, bari umudumuz olun.

Öyle şeyler anlat ki; 

BİZİ, ya gece boyu güldürsün…

Ya da sabaha kadar ağlatsın…

Ama ikisi de mutluluğu anlatsın…

Senin benim değil, başkasının dahi olsa mutluluğu anlatsın…

Ben suskun değilim, sadece susturuldum…



Yorum Gönder

13 Yorumlar

  1. Haksız yere susturulan umutları hayalleri çalınan yok olan nice canlar... Emeğinize sağlık 💐

    YanıtlaSil
  2. “Konusmama gerek yok gözlerimde tüm acım “

    YanıtlaSil
  3. “Konusmama gerek yok gözlerimde tüm acım “

    YanıtlaSil
  4. Umudu olmak ….

    YanıtlaSil
  5. Çok şükür ki acısını unutmayan hatırlatan insanlara.... Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Çocuklarımızı hayatın gerçeklerinden kaçırarak değil de ilmek ilmek işlemek ne büyük başarı olur... Kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
  7. Ben suskun değilim, sadece susturuldum…

    YanıtlaSil
  8. Ne kadar güzel bir yazı. Sessizliğin, sesi olabilmek…🍃

    YanıtlaSil
  9. Yanımızda olamadınız bari umudunuz olun🌿

    YanıtlaSil
  10. Dünyaya sussalar da asil bakışları vardı... Zaten onlar RABLERİNE konuştular...

    YanıtlaSil
  11. Ne çok acı var o bakışlarda..:(

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel kaleminize sağlık 💫✨💫

    YanıtlaSil